Το «πράσινο» φως στις εθνικές και τοπικές αρχές, να αντιμετωπίσουν την Uber, όπως όμως και άλλες εταιρείες που λειτουργούν με αντίστοιχο τρόπο, μέσω ηλεκτρονικών εφαρμογών, ώστε να αντιμετωπιστούν ως εταιρείες μεταφορών, άναψε η απόφαση του ευρωπαϊκού δικαστηρίου.
Η σχετική απόφαση αντιμετωπίζει τις υπηρεσίες που παρέχει η Uber με τον ίδιο τρόπο όπως τις παραδοσιακές εταιρείες ταξί, κάτι που σημαίνει σε ένα πρώτο επίπεδο ανάγνωσης ότι η εταιρεία θα υποχρεωθεί να συνταχθεί με όσα προβλέπονται από την νομοθεσία όπως η υποχρέωση έκδοσης ειδικών αδειών για τα οχήματα, η ασφάλισή τους ως επαγγελματικά, όπως και η ασφάλιση των οδηγών.Το ευρωπαϊκό δικαστήριο ασχολήθηκε με την υπόθεση μετά την προσφυγή των ένωσης οδηγών ταξί της Βαρκελώνης, ενώ η Uber υποστήριξε ότι θα πρέπει να θεωρείται τεχνολογική εταιρεία, αφού η λειτουργία της βασίζεται σε εφαρμογή που συνδέει οδηγούς και επιβάτες.
Σε επίσημη ανακοίνωση της η εταιρεία επισημαίνει πως η απόφαση δεν θα αλλάξει τα δεδομένα στις περισσότερες χώρες της Ε.Ε, αναγνωρίζοντας όμως ότι εκατομμύρια πολίτες αποτρέπονται από τη χρήση ψηφιακών εφαρμογών.
Το Σωματείο Ταξί
Από την άλλη, με αφορμή και την συγκεκριμένη απόφαση, αλλά την πρόσφατη διαμάχη του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών με ελληνική εταιρεία ψηφιακών εφαρμογών, ο κλάδος των ιδιοκτητών ταξί εμφανίζεται δικαιωμένος.
Σε δηλώσεις του ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Ταξί «Νεομάρτυς Γεώργιος» Μιχάλης Ψήνας επισήμανε πως η απόφαση αυτή αποτελεί και δικαίωση για τον κλάδο και την επιχειρηματολογία του, αλλά και πραγματική καταδίκη του τρόπου με τον οποίο επιχειρούν να σταθούν σε μία άκρως ανταγωνιστική αγορά, οι εταιρείες που προωθούν τις συγκεκριμένες εφαρμογές.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
Κατηγορίες
- Επικαιρότητα(18.480)
- Πολιτικό Ρεπορτάζ(476)
- Ελλάδα(125)
- Οικονομία(1)
- Πολιτισμός(3.963)
- Εκδηλώσεις(1.473)
- Ήπειρος(1.947)
- Αθλητικά(2.746)
Αρθρογραφία
Είσοδος